Veel gestelde vragen

BESTELLEN

  • Krijg ik een orderbevestiging?
    Nadat je de order hebt afgerond, ontvang je na enkele minuten per mail de reeds betaalde facuur ter bevestiging. De factuur bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag en de afhaalgegevens van de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging. Zodra de bestelling klaar staat, ontvang je een bevestigingsmail dat je de bestelling af kan halen bij de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging. Je dient de per mail ontvangen factuur mee te nemen naar het tuincentrum als betaalbewijs.
     
  • Wat als een item niet op voorraad is?
    Soms gebeurt het dat het bestelde artikel niet meer op voorraad is in de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging. Er wordt dan geprobeerd om het artikel zo snel mogelijk in de GroenRijk vestiging te krijgen, zodat je dit daar af kunt halen. Zodra de bestelling klaar staat, ontvang je een bevestigingsmail dat je de bestelling af kan halen. Je dient de per mail ontvangen factuur mee te nemen naar het tuincentrum als betaalbewijs. 
     
  • Wat is de levertijd?
    Wij proberen je bestelling de volgende openingsdag vanaf 13.00 uur klaar te zetten. Je ontvangt hierover een bevestigingsmail. Indien de levertijd langer op zich laat wachten, word je hierover geïnformeerd door de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging.


BETALEN

  • Hoe kan ik betalen?
    Je kunt in onze webshop eenvoudig en veilig betalen. Voor de online betalingen maken wij gebruik van payment provider Buckaroo. Wij slaan zelf geen bankgegevens op en bewaren deze niet binnen onze omgeving. Deze informatie is uitsluitend in de systemen van onze payment provider opgeslagen. Wij bieden je de volgende betaalmethode aan: iDEAL.
     
  • Kan ik mijn GroenRijk Tuinbon/Nationale Tuinbon besteden op de webshop?
    Je kunt je GroenRijk Tuinbon/Nationale Tuinbon verzilveren in je winkelwagen. Voer in de winkelwagen het 19 cijferige kaartnummer (onder de streepjescode) in.

AFHALEN

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
    Zie je een product in de GroenRijk webshop dat je aanspreekt en wil je het graag afhalen bij een GroenRijk vestiging op een door jou uitgekozen tijdstip? Dat kan! Je hoeft niet het hele tuincentrum door, de bestelling ligt – nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen - klaar bij de klantenservice vanaf 13:00 uur op de eerstvolgende openingsdag. Klik hier voor een overzicht van alle GroenRijk vestigingen.
     
  • Wanneer staat mijn bestelling klaar?
    Wij proberen je bestelling de volgende openingsdag vanaf 13.00 uur klaar te zetten. Je ontvangt hierover een bevestigingsmail. Indien de levertijd langer op zich laat wachten, word je hierover geïnformeerd door de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging. 


BEZORGEN

  • Kan mijn bestelling ook bezorgd worden? 
    De GroenRijk webshop is een click & collect webshop, dit betekent: bestellen, betalen en afhalen bij een door jou geselecteerde GroenRijk vestiging op een door jou uitgekozen tijdstip. Indien je wenst dat de bestelling wordt bezorgd, dien je contact op te nemen met de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging. Houd rekening met eventuele bezorgkosten. Klik hier voor alle contactgegevens.


RETOURNEREN EN GARANTIE

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Artikelen kunnen geretourneerd worden binnen tien dagen bij de door jou geselecteerde GroenRijk vestiging. Artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn, in originele verpakking en met de originele kassabon die je bij het afhalen hebt ontvangen. Dit recht geldt niet voor planten. Klik hier voor de complete 'Algemene Consumentenvoorwaarden voor het Tuincentrum'.